صدور گواهینامه سیستم

شرکت پيشگامان ايده‌های نوين (PIN Co. ) یکی از ارگان‌های گواهی‌دهنده ایرانی تحت اعتبار سازمان ملی تائید صلاحیت ایران NACI تنها نماينده رسمی شرکت AENOR INTERNACIONAL اسپانيا در خاورمیانه است که از حدود 12 سال پيش فعاليت‌های خدماتی خود را در ايران شروع کرده و تحت قوانين ايران به ثبت رسيده است و در حال حاضر با بهره‌گيری از نيروهای انسانی متخصص و با تجربه در زمينه‌های مختلف انواع خدمات مربوط به صدور گواهينامه‌های بين المللی شاملسیستم‌های مدیریت کیفیت اعم از ISO 9001, ISO 10002, ISO 13485, ISO 22000, ISO 10015 .

مدیریت زیست محیطی اعم از ISO 14001, ISO 50001, ORGANIC .

مدیریت بهداشت و ایمنی شغلی، مسئولیت اجتماعی، مدیریت امنیت شبکه فن آوری اطلاعات و…، و همچنین آموزش های مرتبط را ارائه می نماید.

PIN Co. از طریق شعبات بین‌المللی خود در ارمنستان، بلغارستان و پرتغال فعالیت‌های برون مرزی را گسترش داده است. همچنین این شرکت خدمات گواهی محصول و CE را با مشارکت شرکت AENOR در خاورمیانه ارائه می‌دهد.

شرکتAENOR

شرکتAENOR مؤسسه استانداردساز اسپانیا است که صنایع اسپانیا حامی آن بوده و عضو فعال سازمان جهانی استاندارد (ISO) می باشد. عمده فعالیت عملیاتی این شرکت در زمینه صدور گواهینامه‌های کیفیتی، مدیریتی، محصول و نیز چاپ و نشر استانداردهای مربوطه در سراسر جهان می‌باشد این مؤسسه برای گسترش فعالیت‌های برون مرزی خود شرکت AENOR INTERNACIONAL را در سال 2001 میلادی راه‌اندازی نمود که در حال حاضر درون اسپانیا و نمایندگی‌های متعددی در سراسر دنیا را مدیریت می‌نماید. این شرکت در حدود 65% از بازار اسپانيا و آمریکای لاتین را در اختيار دارد.AENOR INTERNACIONAL يک شبکه بين المللی آموزش، صدور گواهينامه‌های کيفيتی و بازرسی است و بيش از 18500 سازمان را در بیش از 60 کشور جهان مورد مميزی و صدور گواهی قرار داده است.

اعتقاد ما بر این است که اعتبار یک گواهینامه به همان میزان مسئولیت سازمان صادر کننده گواهی می باشد. به همین جهت کلیه فعالیت‌های این سازمان بر رعایت اصول رعایت بی طرفی و تمرکز بر نیاز مشتری شامل کیفیت، رفتار حرفه ای و استقلال سازمانی استوار است.

از سوابق کاری مرتبط با فعالیت های صدور گواهی می توان به ممیزی و صدور گواهی نامه های سیستم های مدیریتی و محصول در بیش از 100 شرکت تولیدی و خدماتی و نیز اجرای آموزش و صدور بیش از 300 گواهینامه مربوطه اشاره نمود.